Opis
Zestaw obejmuje najprostsze, ale kluczowe dla programowania umiejętności analizowania złożonych czynności i dzielenia ich na czynności proste, a także symbolicznego zapisywania i planowania takich ciągów czynności i w końcu odwracania ciągów i zapisywania ich od celu do startu. Wybrano najbardziej zrozumiałe i najłatwiejsze do precyzyjnego opisania czynności polegające na poruszaniu się na płaszczyźnie umownych gier-labiryntów.
Pomoce trwałe:
- 32 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań,
- 8 kartoników z muszlami – celami i nagrodami dla kraba w każdym z tematów,
- 7 kartoników ze zwierzętami, które przeszkadzają krabowi w jego drodze do muszli,
- 48 mniejszych kartoników do zapisywania i planowania drogi kraba,
- poradnik metodyczny – podzielony jest na 8 tematów, zawiera około 40 scenariuszy prowadzenia zajęć,
- 8 multimedialnych ćwiczeń na tablice.
Pomoce jednorazowe dla 25-ciu uczniów:
- 25 kart postępów z naklejkami dla każdego ucznia,
- 25 certyfikatów zakończenia etapu kraba,
- 8 zestawów po 25 kart pracy