Progres: Język Polski

24,90  brutto

Program Progres jest narzędziem wspierającym wszechstronny rozwój oraz szybką i efektywną naukę dzieci i młodzieży. Posiada atrakcyjną formę poprzez wykorzystanie nowoczesnego środka edukacyjnego jakim jest komputer. Rozwój oparty o zabawę i współzawodnictwo, wyzwala pozytywne emocje, pozwala odnieść sukces, podnosi motywację i chęć do dalszego działania.

Producent: Laboratorium Komputerowe Avalon

EAN: 5907595772013 SKU: AV-04397 Kategoria: Tagi: , , , , , , , ,

Opis

Progres: Język Polski

Język polski

Temat: Interesujące zadania z języka polskiego dla uczniów szkół podstawowych.

Program Progres jest narzędziem wspierającym wszechstronny rozwój oraz szybką i efektywną naukę dzieci i młodzieży. Posiada atrakcyjną formę poprzez wykorzystanie nowoczesnego środka edukacyjnego jakim jest komputer. Rozwój oparty o zabawę i współzawodnictwo, wyzwala pozytywne emocje, pozwala odnieść sukces, podnosi motywację i chęć do dalszego działania.

Zawartość merytoryczna jest wynikiem wieloletnich doświadczeń w pracy z dziećmi i młodzieżą w różnym wieku, ze specyficznymi i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jak również z dziećmi wybitnie zdolnymi. Jest przeznaczony dla dzieci w wieku 6-13 lat.

  • Podnosi motywację do nauki
  • Wyzwala zdolności i talenty
  • Różne poziomy trudności do wyboru
  • Zawiera dodatkowo ćwiczenia ruchowe!

Ćwiczenia z języka polskiego uczą:

  • umiejętności językowych
  • czytania i słuchania ze zrozumieniem
  • rozumienia nowych słów i zwrotów
  • sylabizowania i rymowania
  • spostrzegawczości i szybkości reakcji
  • angażowania się w osiągnięcie celu
  • wyrażania uczuć i emocji

„Progres: Język Polski” to zestaw wyselekcjonowanych ćwiczeń z programu edukacyjnego dla dzieci PROGRES.

 

FRAGMENT RECENZJI: „Tak więc program Progres autorstwa Doroty Rudzińskiej–Friedel jest niewątpliwie programem wspierającym rozwój dzięki tworzeniu odpowiednich warunków oraz stosowaniu konkretnych oddziaływań terapeutycznych. Warto również podkreślić iż odbiorcami programu jest bardzo szeroka grupa uczniów – zarówno jeśli chodzi o rodzaj problemu szkolnego ucznia, jego nasilenie jak i wiek ewentualnych użytkowników.”

dr Iwona Lindyberg
Uniwersytet Gdański

Informacje dodatkowe

Wersja

elektroniczna, pudełkowa